1. bvba-so en 2. vertrouwen bewijzen

1. Nubo is (vermoed ik toch) een cvso, een coöperatieve vennootschap (ook wel genoemd cvba-so) die dus erkend is als sociale onderneming. Maar op deze website Nubo
    staat wat anders: Nubo bvba-so, Van Elewyckstraat 35, 1050 Elsene, België. Die ene letter maakt veel verschil uit. De Franstalige vermelding lijkt me te kloppen.
    Ik denk dat de b dus gecorrigeerd moet worden. Of is er op dat adres ook een bvba gevestigd?
  2. Tip: Is er al gedacht om erkenning aan te vragen bij de NRC (nationale raad voor de coöperatie), dan is ook de vermelding van die erkenning hier een blijk van vertrouwen / vermeldenswaardig op de website. (Ik ben zelf bestuurder bij Druifkracht cvso, we hebben een pagina gemaakt Wat is Druifkracht ? die misschien tot voorbeeld kan dienen voor een pagina die tot doel heeft het vertrouwen in Nubo te kunnen ‘bewijzen’. We sommen daar al onze relaties op die de coöperatie aanzien en loyaliteit verschaffen. Ook bijvoorbeeld dat we rekeningen hebben bij duurzame banken en telefoon van Neibo :wink:

Dank je, @Rein. Niets ontsnapt aan je waakzame ogen!
bvba-zo was een vergissing, cvba-zo is correct. Ik heb het nu gecorrigeerd op de website.

Die erkenning vans de NRC hebben we al, en ook die van het Brusselse gewest. Maar dat zijn we vergeten om op website te zeggen … Ik zal het snel goedmaken!