Een vraag, a question

kan iemand mij uitleggen wat dit betekent?

alvast dank

@Josephine bedoel je de Franstalige tekst? Of de melding “‘Autobiograaf’ ontvangen” ?

Dag Stijn, ik bedoelde de melding "autobiograaf ontvangen’, ik wist niet waar dit op slaagt en of ik er iets mee kon doen.

Wat ik ook niet vond is een knop om af te melden, maar door de site te sluiten was ik vanzelf afgemeld (uitgelogd).

Beste groet,

Josephine

Ik denk dat dit betekent dat je je profielinformatie hebt ingevuld. Hier kan je je mede-autobiografen bekijken: link.

2 Likes

Dankjewel Stijn, ik leer het nog wel

2 Likes

Dag Stijn,
na lange tijd hoorde ik nog eens iets van Nubo, maar enkel van het forum, niet van Nubo over hoe het staat met het project. Wat me wel ergert is dat die mails altijd enkel in het Frans komen. Mijn Frans is niet goed genoeg om het vlot te verstaan, ik kies altijd weer Nederlands, maar dat helpt niet. Voor mijn part mag het allemaal in het Engels, die taal ken ik even goed als Nederlands. Het gekke is dat in die mail, buiten wat de gebruiker schreef, alles in het Engels staat!
Ik begrijp dat wat in die mail komt gewoon in de taal wordt weergegeven waarin het geschreven werd, maar in het algemeen heeft Frans toch als taal de bovenhand. Dat is moeilijk voor mij. En het is de reden waarom ik weinig op het Forum kom, zelfs al zijn er topics die tweetalig zijn, dit als antwoord op de vraag in de mail. Gelukkig is de algemene website van Nubo volledig tweetalig. En nu de hamvraag: wanneer kunnen we het actief in gebruik gaan nemen? Intussen beste groeten, Josephine

Beste Josephine, ik denk dat u de automatisch aangemaakte mails va de agora ontvangt via mail. Die zijn blijkbaar standaard in het Engels, terwijl de inhoud van de agora toch voornamelijk in het Frans wordt geschreven door de gebruikers. Het klopt ook dat wij (tot nu toe!) een groter aantal franstalige coöperanten hebben dan nederlandstalige. Daarom ziet u ook meer in die taal. Wel worden alle officiĂ«le berichten aan gebruikers en coöperanten in twee talen gestuurd, daar staan wij zeker voor in. En wat de hamvraag betreft: begin december plannen we een eerste lancering voor onze coöperanten! Wellicht zal dat een eerste ‘testmaand’ zijn waarin we nog een paar laatste aanpassingen zullen maken voordat we de diensten openbaar lanceren. Hier zult u spoedig meer over te horen krijgen! Beste groeten, Emma voor Nubo.

Dag Emma,
pas nu heb ik Agora Nubo nog eens opengedaan, sorry dat ik u zo laat antwoord. Intussen heb ik een mailadres aangemaakt maar nog geen contacten ingebracht, daarvoor moet ik eerst de contacten in Thunderbird eens nakijken. Maar ik hoop spoedig Nubo volop te beginnen gebruiken!
Intussen beste wensen voor u en het voltallige team! Josephine

1 Like