Eigen domein linken: instructies onduidelijk

bij de instructies om een eigen domein te verifieren wordt er gevraagd om een txt record aan te maken, maar ik vind die instructies zeer onduidelijk. Er staat:

Verificatie @ 10800 IN TXT "nai-verification=“xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx” not ok

Bij mijn domain host kan ik een txt record aanmaken. Ik kan hier de record naam en de record inhoud invullen. Als ik bij de naam niets invul zoals de @ impliceert, bij de inhoud nai-verification=xxxxxxxxxxxx en bij TTL 10800 dan gaat de verificatie niet door.

(EDIT: na 15 minuten werkte dit wel, maar de instructies zouden duidelijker mogen gegeven worden.)
Als ik bij de naam “verificatie” invul en dan de inhoud tussen de quotes als inhoud dan gaat de verificatie ook niet door.
Ik heb ook al geprobeerd met als naam “10800” en dan de inhoud tussen de quotes als inhoud, maar dit werkt ook niet. Zouden deze instructies duidelijker verwoord kunnen worden aub?

Dag Robbie, ik geef absoluut gelijk met je opmerking. Dit herwerken staat zeker op de to do lijst, alleen staat daar nog heel wat op :wink:

1 Like