Mogelijk om domein te wisselen (nubo.coop <-> eigen)?

Hoi Nubo, een vraagje.

Bij de registratie voor een account krijg ik de keuze om een mailadres te nemen @nubo.coop of een eigen domeinnaam te gebruiken. Is het mogelijk om later wisselen, of de twee te combineren? Ik wil wel een aparte domeinnaam, maar ik heb op dit moment weinig inspiratie om er een te bedenken. :slightly_smiling_face:

Nog een kleine opmerking: de prijszetting voor de gebruikte opslagruimte is niet helemaal duidelijk. Toen ik er wat mee speelde bleek de prijs duidelijk niet lineair te zijn, maar een tabelletje zou misschien meer duidelijkheid scheppen.

Dank bij voorbaat.

Beste,

U kunt altijd later een account aanmaken met een eigen domeinnaam. Er is zeker geen haast :slight_smile: Dan kunt u u oude account schappen, of de twee samen gebruiken. Wat de prijzen betreft, geloof ik dat daar ook al kleine verbeteringen gepland voor zijn. Veel dank in ieder geval voor de feedback!

Ik ben in de tegenovergestelde situatie. Bij de registratie, koos ik voor de mailadres met mijn domeinaam. Ik ben toch een beetje lazy voor de migratie (omdat heb ik geen echte motivatie Domaine Public te vertrekken). Ik zou graag en mailadres @nubo.coop nemen.
Hoe kan ik het doen ?
En hoe kan ik help dit topic in Frans te vertalen ?