Vertrouwenwekkend

Ik heb de vergaderstukken doorgenomen. Ze zien er hoopvol en vertrouwenwekkend uit. Ik ben een absolute digibeet en ben er met vallen en opstaan pas achtergekomen wat het verschil is tussen ‘registreren’ en ‘aanmelden’, maar het is me uiteindelijk gelukt tot hier te geraken. Als er nog behoefte is aan een ‘test-aap’ dan mogen jullie een beroep op me doen. Het is erg belangrijk dat we een begrijpelijke interactie aanbieden aan onze coöperanten.

1 Like

Dag Rein, bedankt voor de feedback! Ik ben in ieder geval blij dat het toch gelukt is om je te registreren - en aan te melden. We zullen proberen dat wat duidelijker uit te leggen. Misschien dat de invalshoek van een ‘digibeet’ nog wel eens van toepassing kan zijn als we de diensten lanceren!

Dat is prima. Ik ben een ‘pensionado’, heb vroeger in NL gewerkt bij Tappan Communicatie in Den Haag en werd geregeld door mijn ict-collega’s gevraagd om met mijn ‘gave’ feedback te geven op de interactieontwerpen die zij (vanuit hun logica) maakten. Soms zit de oplossing maar in een heel klein dingetje. Eenvoud en enkelvoud, daar draait het vak om (Maar dat is soms juist moeilijk). :upside_down_face:

1 Like